טקסט הודעת פורום
6/25/2006 8:20:00 PM
אשל דקל
למה שלא יהיו פנצ´רים?
נושא:
למה שלא יהיו פנצ´רים?
תאריך:
6/25/2006 8:20:00 PM
מחבר/ת:
אשל דקל
למה לא יהיו פנצ´רים? האם הטיובלס הופך את הצמיג לעמיד יותר? נשמע קצת מוזר.
:(
חזרה לפורום