הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/25/2006 8:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אשל דקל עם תוכן  למה שלא יהיו פנצ´רים?
נושא: למה שלא יהיו פנצ´רים? תאריך: 6/25/2006 8:20:00 PM
מחבר/ת: אשל דקל

למה לא יהיו פנצ´רים? האם הטיובלס הופך את הצמיג לעמיד יותר? נשמע קצת מוזר.

:(



חזרה לפורום