טקסט הודעת פורום
6/26/2006 10:26:00 PM
אמיר ד
הבעיה היא לא בנאבה אלה בחילזון
נושא:
הבעיה היא לא בנאבה אלה בחילזון
תאריך:
6/26/2006 10:26:00 PM
מחבר/ת:
אמיר ד
לא נראה לי שיש לך בררה אלה להחליף אותו. הנאבה המקורית כמובן נישארת.
חזרה לפורום