הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/26/2006 10:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר ד עם תוכן  הבעיה היא לא בנאבה אלה בחילזון
נושא: הבעיה היא לא בנאבה אלה בחילזון תאריך: 6/26/2006 10:26:00 PM
מחבר/ת: אמיר ד

לא נראה לי שיש לך בררה אלה להחליף אותו. הנאבה המקורית כמובן נישארת.


חזרה לפורום