טקסט הודעת פורום
6/27/2006 2:40:00 PM
סתם אחת
30 קמ"ש ומעלה?
נושא:
30 קמ"ש ומעלה?
תאריך:
6/27/2006 2:40:00 PM
מחבר/ת:
סתם אחת
עם מהירות כזאת לא פלא שאתה רוכב לבד...
חזרה לפורום