טקסט הודעת פורום
| 6/27/2006 2:57:00 PM |
|
נושא: נו....שמישהו יבוא איתי כבר.... תאריך: 6/27/2006 2:57:00 PM
מחבר/ת: gary
אין לי מוזיקה והכי קשה בעולם לעשות רכיבות ארוכות בשקט בגלל זה אני לא נסעתי כבר די הרבה זמן ומזה רע לי בגלל זה.. אני יחסית בכושר,אין לי בעיה לעשות נסיעות של 30 ק"מ ומעלה...בשטח או בכביש מאיזור השפלה :o
|
חזרה לפורום |
|
|