הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/27/2006 2:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  gary עם תוכן  נו....שמישהו יבוא איתי כבר....
נושא: נו....שמישהו יבוא איתי כבר.... תאריך: 6/27/2006 2:57:00 PM
מחבר/ת: gary


אין לי מוזיקה והכי קשה בעולם לעשות רכיבות ארוכות בשקט
בגלל זה אני לא נסעתי כבר די הרבה זמן ומזה רע לי בגלל זה..
אני יחסית בכושר,אין לי בעיה לעשות נסיעות של 30 ק"מ ומעלה...בשטח או בכביש
מאיזור השפלה :o


חזרה לפורום