טקסט הודעת פורום
6/27/2006 2:59:00 PM
gary
תיקנתי
נושא:
תיקנתי
תאריך:
6/27/2006 2:59:00 PM
מחבר/ת:
gary
זהו עכשיו המודעה קצת יותר הגיונית....מה הייתי עושה בלעדיך.. :rolleyes:
חזרה לפורום