הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/28/2006 12:12:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוני עם תוכן  שאלה
נושא: שאלה תאריך: 6/28/2006 12:12:00 AM
מחבר/ת: יוני

יש לי אופני merida 2003 XC כאשר יש לי ליד הבולם האחורי אפשרות לחיבור 60´ ו80´ מה זה ולמה זה טוב


חזרה לפורום