טקסט הודעת פורום
6/28/2006 12:12:00 AM
יוני
שאלה
נושא:
שאלה
תאריך:
6/28/2006 12:12:00 AM
מחבר/ת:
יוני
יש לי אופני merida 2003 XC כאשר יש לי ליד הבולם האחורי אפשרות לחיבור 60´ ו80´ מה זה ולמה זה טוב
חזרה לפורום