טקסט הודעת פורום
| 6/29/2006 12:15:00 AM |
|
נושא: Haro XLS R5 תאריך: 6/29/2006 12:15:00 AM
מחבר/ת: קובי עכג
מה שהיום נקרא shift , רק דגם של 2004 עם בולם manitou black eilite "4 ו רוק שוק בר 4"
מתאימות מבחינת השלדה והבולמים לריכבת XC אגרסיבית, דרופים וכו?
|
חזרה לפורום |
|
|