הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/29/2006 12:15:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  קובי עכג עם תוכן  Haro XLS R5
נושא: Haro XLS R5 תאריך: 6/29/2006 12:15:00 AM
מחבר/ת: קובי עכג


מה שהיום נקרא shift , רק דגם של 2004
עם בולם manitou black eilite "4
ו רוק שוק בר 4"

מתאימות מבחינת השלדה והבולמים לריכבת XC אגרסיבית, דרופים וכו?



חזרה לפורום