נושא: סטם מתכוונן תאריך: 6/29/2006 8:21:00 AM
מחבר/ת: שחר .
שלום,
התחלתי לברר לאחרונה לגבי סטם מתכוונן (דוגמת ה http://www.pedalim.co.il/Product.asp?Pid=9990038&Cat2Cat1ID=49&Cat2ID=219 )ועדיין לא קיבלתי משובים חד משמעיים מאנשים עם נסיון רציני (http://www.harim.co.il/Review/ReviewReview.asp?ID=2417 ).
שאלתי היא, האם סטם של TRANZ X יכול להתאים לרכיבת XC ואורבן/טריאל (לא קשור, יודע :) ), בעיקר מבחינת עומס. ברור שהריצ´י עדיפים אבל זה כמובן מכפיל את המחיר (120 לבערך 300).
דעתכם המלומדת?
תודה מראש,
שחר
|