נושא: אל תקנה תאריך: 6/29/2006 3:12:00 PM
מחבר/ת: avi gabay
מניסיון - בגלל צורת הכיוונון לא כדאי לקנות את הסטם הנ"ל לאף אחד מהסגנונות - פשוט קנה סטם קצר לאורבן ותחליף לסטם הארוך לפני ה XC בסופו של דבר אתה משאיר את המתכוונן על מצב אחד ורק מאבד קשיחות בפרונט (שלא לדבר על זה שלפעמים הברגים משתחררים) אני מצאתי סטם קצר לכידון רגיל והוא שירת אותי נאמנה - חזק מאד ולא כבד
|