נושא: כיוון קליטים תאריך: 6/29/2006 5:10:00 PM
מחבר/ת: תמיר וייס
התחברתי לאחרונה לקליטים... לאחר רכיבה לא קצרה שטח, אצבעות שתי הרגליים "נרדמות" לי, ומתחילים כאבי ברכיים. אני מניח שהפתרון טמון בכיוון הקליטים, אבל אין לי מושג לאן ואיך לכוון אותם. עזרה תתקבל בברכה (כולל הפנייה להסבר ברשת - שאני לא הצלחתי למצוא).
|