טקסט הודעת פורום
| 6/29/2006 9:38:00 PM |
|
נושא: חייב עזרה דחוף!! תאריך: 6/29/2006 9:38:00 PM
מחבר/ת: אופיר הוכברג
לגביי התחרות באופני כביש נג"ש (מחר) קסטת נוער זאת קסטה שהגלגל שיניים הכי קטן הוא 14 שיניים? או שאני צריך לעשות הגבלה (7.92)
תודה
|
חזרה לפורום |
|
|