נושא: תשובה תאריך: 6/30/2006 12:11:00 AM
מחבר/ת: יוגב אלימלך
שים לב: קודם כל תבדוק אם הנעליים מתאימות לרגליך במאה אחוז. אני מניח שהם כן, מכיוון שבכלל לא התייחסת לאיזה נעליים קנית והאם הן נוחות לך. נעליים נוחות צריכות להיות גם נוחות להליכה ( אני מניח שאנחנו מדברים על רכיבת שטח, כן?) וגם לרכיבה. לחלק השני - לא פחות חשוב: קליטים, מיוצרים ומיועדים להתפסות הנעל ולשחרור. פרט לעוצמת הנעילה של הנועלן ( החלק הקפיצי שנועל על המגרעת בנעל) אין להם שום כיוונון. כבר שמעתי על בעיה כמו שתיארת בעבר, ונראה כי היא נעוצה בתנוחת הרגליים שלך בזמן הרכיבה. אני אנסה לפרט לך ותנסה לפעול בהתאם: כאשר אתה מדווש ורגלך (לא חשוב איזה מהן) נמצאת בדרך אל הנקודה הגבוהה של הדיווש,הצמד את ברכייך ככל שניתן לכיוון של השילדה (במבט מלמעלה, קרב את ברכך ככל שאתה יכול לצינורות השילדה). הדבר יגרום לתנוחה הכי נכונה של הברך וימנע בעיות כמו שתיארת. אתה צריך לאלץ את עצמך להתמיד בזה כי אנחנו רגילים, טבעית, לדווש כאשר ברכיינו כלפי חוץ- זה יותר נוח לנו, אבל במהלך הרכיבה זה גורם לאימוץ יתר של הברכיים ולטווח ארוך לשחיקה מוגברת של הסחוסים באיזורים לא טבעיים של הברך. אני עצמי, כשאני לא שם לב,מדי פעם, מסיים את הרכיבה עם כאב בברך ואז אני נזכר שלא רכבתי כמו שתיארתי. תנסה ודיווש נעים - אל תשכח להגיב ולציין אם זה עזר לך!
|