נושא: בכל זאת ... תאריך: 6/30/2006 7:28:00 AM
מחבר/ת: תמיר וייס
קודם כל תודה על התגובה המהירה. אכן מדובר ברכיבת שטח, ונעליים של Merida (לא מצוין עליהן הדגם). הנעליים נוחות מאד (זו הסיבה שקניתי אותן).
מלבד הטיפ שנתת, אני לא בטוח לגבי מה שאמרת על כיוון הקליטים. כוונתי היא לכיוון של הקליטים יחסית לנעל (כאשר מבריגים את הקליט לנעל). הרי יש להם טווח של מספר סנטימטרים קדימה ואחורה, ימינה ושמאלה, ואם מאד רוצים, אז גם אפשר לסובב אותם קצת. אני בטוח שיש מיקום יותר מוצלח ומיקום פחות מוצלח ....
|