הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/30/2006 10:05:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תמיר וייס עם תוכן  אני צריך משהו יותר מפורט מזה ...
נושא: אני צריך משהו יותר מפורט מזה ... תאריך: 6/30/2006 10:05:00 AM
מחבר/ת: תמיר וייס

המשפט היחיד בכתבה שמתייחס לכיוון הקליטים הוא :
"אם אתם חשים כאבים בברכיים או בכף הרגל לאחר רכיבות מאומצות, כדאי לנסות לשנות את מיקום הקליט".

אני בטוח שבין החברים פה יש רוכבים שנתקלו בבעיות האלה ברכיבות הראשונות (המחוברות) שלהם ... מישהו שנתקל בזה יוכל להגיד לי משהו בסגנון "קח את הקליטים קצת שמאלה וקדימה" - מה שיחסוך לי קצת נסיון וטעייה.


חזרה לפורום