הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/2/2006 12:51:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריק פרידמן עם תוכן  פשוט
נושא: פשוט תאריך: 7/2/2006 12:51:00 AM
מחבר/ת: אריק פרידמן

אם יש לך קומפרסור זה טוב, אם לא גש לתחנת דלק ונפח אוויר עד שהגלגל יתפוס (דורש לפעמים קצת סבלנות וידע).
ברגע שתפס פשוט סובב אותו כדי שהחומר יאטום את הצמיג.
מאוד מומלץ גם לרכב על הגלגל כדי לחזק את האיטום של החומר


חזרה לפורום