הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/2/2006 1:01:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביב .א. עם תוכן  סטם מתכוונן
נושא: סטם מתכוונן תאריך: 7/2/2006 1:01:00 AM
מחבר/ת: אביב .א.

TRANZ X היא לא חברה המוכרת ברמה של ריצ´י אבל ריצ´י ידועים במוצרים הקלים שלהם לכן ממליץ לך לבדוק על סטם בשם-AD VICE שלEASTON הוא מתכוונן ואיסטון ידועים במוצרים עם יחס משקל/חוזק
מהטובים בעולם(מייצרים מחבטי בייסבול וחלקי אבזור לאופנועים ועוד) .חוץ מזה חשובה פה החברה כי אם הסטם ישתחרר אז צפוי לקרות משהו לא נעים


חזרה לפורום