טקסט הודעת פורום
7/2/2006 1:03:00 AM
אריק פרידמן
החלק נקרא "לב"
נושא:
החלק נקרא "לב"
תאריך:
7/2/2006 1:03:00 AM
מחבר/ת:
אריק פרידמן
או "פריילוף" וכנראה שהוא עשה את שלו, אפשר להחליף אתו בלי קשר לנאבה או לקסטה, וזה לא סיפור יקר כמדומני, בטח לא 100 דולר
חזרה לפורום