הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/2/2006 9:06:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוחאי אבס עם תוכן  Haro XLS R5
נושא: Haro XLS R5 תאריך: 7/2/2006 9:06:00 AM
מחבר/ת: יוחאי אבס

אני רוכב עליהן כבר שנה וחצי ועושה איתן הכל. בעיקרן הן XC (למרות המשקל), אבל חוזק השלדה מאפשר להתפרע (בגבולות כמובן). אצלי הבולם הקדמי הוא 130, מה שעוזר, אבל לא מחוייב.
בקיצור, תהנה.


חזרה לפורום