הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/2/2006 9:10:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רמי לוי עם תוכן  השוואה בין אופני giant nrs 3 לבין specialized xc
נושא: השוואה בין אופני giant nrs 3 לבין specialized xc  תאריך: 7/2/2006 9:10:00 AM
מחבר/ת: רמי לוי

אני רוכב כ-8 חודשים על אופני ז"ק ,אני שוקל כ-92 קילו.סוג הרכיבה עד היום-קרוס קאנטרי + קצת סינגלים.
אזורי הרכיבה בהם רכבתי הם:לאורך נחל אלכסנדר,פארק שרון,עמיקם והר חורשן,רמות מנשה .
אני רוצה לקנות אופני ש"מ בסכום של עד 5500 ש"ח (לפני טראייד אין). ראיתי 3 giant nrs בנתניה האופניים די קלות,ועיקרון העבודה של הבולם האחורי nrs(שמן/אויר)נראה לי נותן את הפתרון האידיאלי להקטנת תופעת הנדנוד למרות שאין לו נעילה.רכבתי עליהן והופתעתי לרעה מהקשיחות שלהן.ה specialized קלות יותר מהgiant (חסרון או יתרון?)וגם להן בולם אחורי אויר /שמן (אקספיוז´ן) ללא נעילה .הרכיבה עליהן הייתה יותר מהנה (רכה) אבל הרגשתי קצת יותר את תופעת הנדנוד.
קשה לי להחליט איזה אופניים מתאימות לי יותר,ביחוד שאני לא מתכוון להחליפם בשלוש השנים הקרובות לפחות.
אשמח לקבל עזרה מכל אחד והמלצות מרוכבים שמכירים טוב את הדגמים שציינתי.
בתודה מראש,רמי


חזרה לפורום