נושא: specialized xc תאריך: 7/2/2006 9:46:00 AM
מחבר/ת: אבי מ
אני רוכב על ה-XC דגם 2006 מזה כחצי שנה בעיקר בשבילים (21K, נחל שורק, בורמה וכו´) ועד כה נהנה מאד. באשר להתלבטותך, קשיחות ומניעת נדנוד מול רכות ומעט נדנוד, הרי שמתשובתך עולה העדפתך. אני שוקל כמוך ועם לחץ אויר נכון בבולם וכיוון נכון של הבולם האחורי הגעתי לרמת קשיחות רצויה וריבאונד שמתאים לי ויחד עם זאת רכות שאינה מעבירה את הסלעים לגב.
מבלי להכנס להשוואה מול אופניים אחרות (אין לי נסיון על אחרות מספק כדי לחוות דעה) ה-XC מהנות ביותר, אמינות, מהירות, יפות (גם חשוב) ולכן מומלצות על ידי בחום.
לקריאת מבחן השוואה מול דגמים אחרים באות מחיר אשר פורסם על ידי מגזין מקצועי מצ"ב לינק: http://www.matzman-merutz.co.il/files/Texts/2006_MBR_Specialized_FSR_XC_Comp_10.pdf
|