נושא: דעתי על הNRS תאריך: 7/2/2006 11:03:00 AM
מחבר/ת: אור שריקי
אני לא מכיר ממש את הspecialized xc אבל יש לי היכרות עם הnrs ואני אישית לא אהבתי אותם, אומנם הבולם האחורי עובד טוב מאוד נגד הנידנוד אבל הם מאוד מאוד עדינות והג´נט הוא לא כפול אבל לדעתי הייתי גם שוקל על הgt idxc4.0 שהן מתחרות של הnrs הן הרבה יותר קשיחות ומערכת הi drive עושה את אותה עבודה כמו של הnrs כך שיהיה נידנוד אבל יהיה לך פידול כמו בז"ק ובערך באותו מחיר...
|