טקסט הודעת פורום
| 7/2/2006 11:58:00 AM |
|
נושא: כן תאריך: 7/2/2006 11:58:00 AM
מחבר/ת: אביב .א.
זה הדגם המדובר וכפי שאתה רואה הוא נותן יותר תחושת ביטחון מהדגמים האחרים.אם אין בארץ אז אין פתרון אחר חוץ מלהביא אותו מחו"ל לצערך אבל כפי שאתה רואה זה "חתיכת" סטם לעומת המתכווננים האחרים
|
חזרה לפורום |
|
|