טקסט הודעת פורום
7/2/2006 5:54:00 PM
ניר
השאלה היא...
נושא:
השאלה היא...
תאריך:
7/2/2006 5:54:00 PM
מחבר/ת:
ניר
האם הבולמים האחוריים היו מנופחים שווה בשווה באופו יחסי אחד לשני בהתאם למשקל שלך. יכול להיות שהם לא מנופחים ואז אתה מרגיש נדנוד.
חזרה לפורום