הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/2/2006 5:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר עם תוכן  השאלה היא...
נושא: השאלה היא... תאריך: 7/2/2006 5:54:00 PM
מחבר/ת: ניר

האם הבולמים האחוריים היו מנופחים שווה בשווה באופו יחסי אחד לשני בהתאם למשקל שלך. יכול להיות שהם לא מנופחים ואז אתה מרגיש נדנוד.


חזרה לפורום