נושא: גיל שלום תאריך: 7/2/2006 11:40:00 PM
מחבר/ת: Tomer Nobel
בהעדר פרטים קשה לענות לשאלתך בצורה רצינית... האם ה"קליקים" מלווים בכאב?
האם זה קורה 1. בזמן כיפןף הברך או 2. יישורה ממצב מכופף?
אם האופציה הנ"ל היא 2 האם כשהרגל באויר כלומר כשאתה יושב ומיישר את הרגל או בזמןכשאתה קם ממצב מכופף?
האם סבלת מבעיות ברכיים בעבר?
האם העלת עומס לאחרונה?
האם אתה עוסק בעוד פעילות ספורטיבית?
האם אתה יושב הרבה (אוטו\משרד\אוטובוס\בתי קולנוע וכו´ וכו´)? האם זה קורה לאחר ישיבה ממושכת\ספורט או דבר אחר?
אם תענה על כל אלה אולי אפשר יהיה להתכוון לבעייה אך זה אם זה באמת מפריע לך זה לא פותר בדיקה מנואלית....
|