הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/3/2006 10:23:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוסי עם תוכן  קראנק שמשתחרר מתי שבא לו ?
נושא: קראנק שמשתחרר מתי שבא לו ? תאריך: 7/3/2006 10:23:00 AM
מחבר/ת: יוסי

שלום רב חברוכבים יקרים !
נתקלתי בבעיה מעצבנת...
במהלך רכיבת אורבן שגרתית (על SCOTT YZ2 VOLTAGE)
הרגשתי תחושת שמיניות מוזרה מהקראנק..
עצרתי לבדוק ולזוועתי גיליתי כי הבורג שמחזיק את הזרוע השמאלית (זא בלי הגלג"ש) רופף והזרוע חופשית..
לשמחתי היה לי TOOL עם מפתח אלן מתאים, סגרתי בכל הכח ונסעתי לי לדרכי.
בנסיעה אחרת - מנהלתית לאוניברסיטה במרום הר הצופים (לצערי בלי המפתח הנ"ל) התפרקה לי שוב הזרוע....
מה לעשות ???

איך אני משאיר את הבורג הארור הזה במקום ???

(יש לציין שזה קרה לי גם עם הסטם שהברגים נפתחים כשאני מקפץ להנאתי במורדות מדרגות האוניברסיטה....)

תודה
יוסי


חזרה לפורום