הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/3/2006 11:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  moti 123 עם תוכן  שאלה לגביי עובי צמיגים
נושא: שאלה לגביי עובי צמיגים תאריך: 7/3/2006 11:15:00 PM
מחבר/ת: moti 123

היי,

אני מבין את המשמעות - רחב ועם "שיניים" לשטח (יותר שטח פנים וכו) וצמיג צר וחלק יותר לכביש, מהירות וכו.


כיום רוכב על צמיגים ברוחב 2.25" - נסיעה עירונית/כפרית/שטח - לא שטח אגרסיביים.
מה המשמעות של צמיגים צרים יותר - כמה זה מורגש - לדוגמא צמיג 2.20" (חצי מילימטר הבדל)
או צמיג 2.0" כמה יורגש ומה ?

תודה





חזרה לפורום