נושא: שאלה לגביי עובי צמיגים תאריך: 7/3/2006 11:15:00 PM
מחבר/ת: moti 123
היי,
אני מבין את המשמעות - רחב ועם "שיניים" לשטח (יותר שטח פנים וכו) וצמיג צר וחלק יותר לכביש, מהירות וכו.
כיום רוכב על צמיגים ברוחב 2.25" - נסיעה עירונית/כפרית/שטח - לא שטח אגרסיביים. מה המשמעות של צמיגים צרים יותר - כמה זה מורגש - לדוגמא צמיג 2.20" (חצי מילימטר הבדל) או צמיג 2.0" כמה יורגש ומה ?
תודה
|