נושא: עובי צמיגים - אופני שטח תאריך: 7/4/2006 1:16:00 AM
מחבר/ת: moti 123
היי,
כיום רוכב על צמיג בעובי 2.25" בעיר, שבילים וקצת שטח. הצמיגים שלי גמורים וצריך להחליף.
מישהו יכול להסביר לי כמה מורגש ההבדל בין עובי הצמיגים ?
חשבתי על הצמיג הזה שעוביו 2.0": http://two-wheels.michelin.com/2w/front/affich.jsp?codeRubrique=2092004115810&codePage=2092004115810_28022005171625&lang=EN
מדובר על דגם הטיובלס. כמה מורגש ההבדל בין "2.00 ל-2.25"?
|