הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/4/2006 1:16:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  moti 123 עם תוכן  עובי צמיגים - אופני שטח
נושא: עובי צמיגים - אופני שטח תאריך: 7/4/2006 1:16:00 AM
מחבר/ת: moti 123

היי,

כיום רוכב על צמיג בעובי 2.25" בעיר, שבילים וקצת שטח.
הצמיגים שלי גמורים וצריך להחליף.

מישהו יכול להסביר לי כמה מורגש ההבדל בין עובי הצמיגים ?

חשבתי על הצמיג הזה שעוביו 2.0":
http://two-wheels.michelin.com/2w/front/affich.jsp?codeRubrique=2092004115810&codePage=2092004115810_28022005171625&lang=EN

מדובר על דגם הטיובלס.
כמה מורגש ההבדל בין "2.00 ל-2.25"?



חזרה לפורום