הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/4/2006 2:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידן פסקל עם תוכן  שים לוק טייט
נושא: שים לוק טייט תאריך: 7/4/2006 2:10:00 PM
מחבר/ת: עידן פסקל

זה דבק שמועל את הבורג וזה מה שבד"כ עושים לברגים שצריכים חיזוק


חזרה לפורום