טקסט הודעת פורום
| 7/4/2006 2:53:00 PM |
|
נושא: צמיגים תאריך: 7/4/2006 2:53:00 PM
מחבר/ת: Tomer Bueno
על אילו אופניים אתה רוכב ואיזה סגנון ...
אם פרירייד .. - 2.25 לפחות אם שבילים - 2.1- 2.2 יספיקו אם עיר - כמו שבילים אם דאון-היל - 2.35 יתאימו
יש ?
|
חזרה לפורום |
|
|