הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/4/2006 2:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Tomer Bueno עם תוכן  צמיגים
נושא: צמיגים תאריך: 7/4/2006 2:53:00 PM
מחבר/ת: Tomer Bueno

על אילו אופניים אתה רוכב ואיזה סגנון ...

אם פרירייד .. - 2.25 לפחות
אם שבילים - 2.1- 2.2 יספיקו
אם עיר - כמו שבילים
אם דאון-היל - 2.35 יתאימו

יש ?


חזרה לפורום