טקסט הודעת פורום
7/4/2006 5:41:00 PM
יורם אהרוני
שילדת fuel ex של trek
נושא:
שילדת fuel ex של trek
תאריך:
7/4/2006 5:41:00 PM
מחבר/ת:
יורם אהרוני
שלום רב!
האם ניתן להרכיב על שילדה זו בולמי v או שהשילדה מותאמת אך ורק לבולמי דיסק?
חזרה לפורום