הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/4/2006 7:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף תורג´מן עם תוכן  בולם קידמי
נושא: בולם קידמי תאריך: 7/4/2006 7:44:00 PM
מחבר/ת: אסף תורג´מן

שלום, אני רוכב עם בולם 130 מ"מ רכיבה אגרסיבית.

פעם אחרונה שיצאתי לרכב, משהו קרה לבולם שלי, הוא נתקע, זאת אומרת שהוא נשאר על 130 מ"מ, אבל אם לוחצים עליו, על מנת שייסגר, הוא אולי סוגר 10 מ"מ...כלומר שאני מרגיש בדרופים, כאילו שאני רוכב על 10 מ"מ...כמובן שאחרי שהבחנתי בבעייה לא קפצתי ויישר חזרתי הבייתה.

אשמח לתשובות, מקווה שהבנתם אותי.

תודה.


חזרה לפורום