הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/4/2006 9:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר עם תוכן  דחוף: נשברה לי השרשרת מה עושים?
נושא: דחוף: נשברה לי השרשרת מה עושים? תאריך: 7/4/2006 9:36:00 PM
מחבר/ת: ניר

לצערי, חוויתי היום לראשונה שבירת שרשרת באמצע רכיבה.
חוליה נפתחה והשתחררה. מה עושים? מתקנים? קונים חדשה?
זו שרשרת שימנו HG40.
זה די דחוף קבעתי לרכב מחר...


חזרה לפורום