טקסט הודעת פורום
| 7/4/2006 9:36:00 PM |
|
נושא: דחוף: נשברה לי השרשרת מה עושים? תאריך: 7/4/2006 9:36:00 PM
מחבר/ת: ניר
לצערי, חוויתי היום לראשונה שבירת שרשרת באמצע רכיבה. חוליה נפתחה והשתחררה. מה עושים? מתקנים? קונים חדשה? זו שרשרת שימנו HG40. זה די דחוף קבעתי לרכב מחר...
|
חזרה לפורום |
|
|