הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/4/2006 9:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר עם תוכן  פחות חתך בעצם אומר...
נושא: פחות חתך בעצם אומר... תאריך: 7/4/2006 9:48:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר


פחות בכל הפרמטרים: קוטר, שטח מגע בקרקע, פחות גומי, משקל נמוך יותר.

כל הפרמטרים האלה בעצם בצמיג קטן יותר נותנים יותר : מהירות, תאוצה, שיפור מהירות בעליות.

צמיג דק מאפשר מהירות עם חיכוך מינימלי בקרקע. חיכוך הוא איבוד אנרגיה מצד אחד ושיפור האחיזה מצד שני. לשימושי עיר אתה יכול להשתמש בצמיגי 2.0. אולם אם אתה איש כבד תעלה לכיוון ה-2.1 או 2.2.


חזרה לפורום