הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/4/2006 10:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוסי עם תוכן  לוק טייט
נושא: לוק טייט תאריך: 7/4/2006 10:59:00 PM
מחבר/ת: יוסי

תודה על התשובה...
באיזה מצב צבירה זה מגיע והיכן אני יכול לקנות ?
תודה
יוסי

אגב, זה בצבע כחול ? - ראיתי שאריות של צבע כחול על ברגי הבלמים באזור המנופי בלימה..
תודה
יוסי


חזרה לפורום