טקסט הודעת פורום
| 7/4/2006 10:59:00 PM |
|
נושא: לוק טייט תאריך: 7/4/2006 10:59:00 PM
מחבר/ת: יוסי
תודה על התשובה... באיזה מצב צבירה זה מגיע והיכן אני יכול לקנות ? תודה יוסי
אגב, זה בצבע כחול ? - ראיתי שאריות של צבע כחול על ברגי הבלמים באזור המנופי בלימה.. תודה יוסי
|
חזרה לפורום |
|
|