נושא: מסלולים מאיזור רמת השרון תאריך: 7/5/2006 3:37:00 PM
מחבר/ת: ירון פדות
יש לך 2 אפשרויות:
1. רכיבה לכיוון יקום - פחות או יותר במקביל למסילת הרכבת, מאיזור הרצליה. אחלה מסלול, אפשר גם להכנס לפארק יקום או פולג - תלוי מהי רמת הכושר שלך. 2. רכיבה לכיוון ת"א - תתחברי לאיזור כפר שמריהו/הרצליה פיתוח ומשם פחות או יותר עוקב לאורך הים - את יכולה להגיע עד יפו.
אנחנו עושים מסלול דומה ל-2 בכל שבוע (כ-40 ק"מ) ופשוט נהנים. אפשר לשלב בו רחצה בים/שתית בירה.מה שבא לך לאורך הטיילת.
|