טקסט הודעת פורום
| 7/6/2006 9:05:00 AM |
|
נושא: סליחה על הבורות--מה זה נפח צמיג וכיצד הוא משפיע? תאריך: 7/6/2006 9:05:00 AM
מחבר/ת: אנונימוס
מהו נפח הצמיג, כיצד מזהים אותו על פי הרישום על הצמיג, מה ההשפעה של נפח הצמיג על הרכיבה, ומדוע אתם מציעים נפחים שונים בשני הגלגלים-כלומר מה זה תורם? תודה, אנונימוס
|
חזרה לפורום |
|
|