נושא: צמיג קידמי שונה מאחורי תאריך: 7/6/2006 9:56:00 AM
מחבר/ת: מרכז שטח אלון הגליל
מומלץ להרכיב צמיג קידמי מעט רחב יותר-נפח גדול יותר כדי לקבל יכולת כיוון טובה יותר ויכולת ספיגת מהמורות גבוהה יותר בגלגל האחורי מומלץ מעט צר יותר או נפח קטן יותר לאפשר יכולת גלגול טובה יותר לגבי מדד לנפח הצמיג לא מצאתי נתון כתוב אך לאחר שהצמיג מורכב רואים הבדל ניכר בעיין ואין זו אשליה אופטית נית למדוד בעזרת קליבר ולהיוכח שיש צמיגים גבוהים יותר ורחבים יותר באותה מידה כתובה ואף של אותו יצרן בקיצור-המלצתי לפני שאתה קונה תבקש לראות את הצמיג מורכב ומנופח דרור
|