הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/6/2006 10:11:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אנונימוס עם תוכן  תודה, ועוד שאלה
נושא: תודה, ועוד שאלה תאריך: 7/6/2006 10:11:00 AM
מחבר/ת: אנונימוס

אם אני מבין נכון צמיג 2.1 מוגדר חד משמעית מבחינת סטנדרט המידות שלו. לפי התשובה שלך אתה מדבר על ניצול ההבדלים בין צמיגים הנובעים הטולרנס (אפיצות) היצור שתורמת לשנויים במידה כזו או אחרת במידות הצמיג ביחס למידה הנומינלית שלו. הדרך לזהות צמיגים כאלה היא על ידי תהליך של מיון ובחירה עד למציאת שני צמיגים הנבדלים בינהם במידה כזו שמתאימה להנחיה שלך.

האם לחילופין ניתן לשים צמיג 2.1 מאחור ו-2.3 (אני די חדש ואיני יודע אם 2.3 זו המידה הבאה או מספר אחר, ואתכם הסליחה) מלפנים ובכך לענות על ההצעה שלך?


חזרה לפורום