טקסט הודעת פורום
7/6/2006 1:33:00 PM
גיא
בולמי מניטו
נושא:
בולמי מניטו
תאריך:
7/6/2006 1:33:00 PM
מחבר/ת:
גיא
שלום...
אני הסתכלתי באתר של מניטו וראיתי שאין שם את בולם מניטו שרמן!!!
האם יש את הבולם א\הזה בשנת 2006 ???
תודה מראש
גיא
חזרה לפורום