הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/6/2006 11:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוסי עם תוכן  תודה בה רבה לכל המשיבים והעוזרים...
נושא: תודה בה רבה לכל המשיבים והעוזרים... תאריך: 7/6/2006 11:38:00 PM
מחבר/ת: יוסי

תודה רבה על ההזמנה עידן,
כנראה שאעשה זאת עצמאית (אחפש הדבק הנ"ל)
היות ואין לי דרך לנייד את האופניים בירושלים חוץ מלרכב עליהם
(קניתי אותם במקום אופנוע כדי לחסוך כסף ולהרויח בריאות :)

אעדכן במידה ויהיו התפתחויות מסעירות :)

שבת שלום
יוסי


חזרה לפורום