נושא: giant stp2 תאריך: 7/7/2006 1:21:00 PM
מחבר/ת: שובל רובינשטיין
לי יש את האופניים והם חלומיות ושוות כל אגורה רק שאני שיפרתי גריפים גלגל של דה בומב ודיסק avid bb5 וגם למעביר דאור אני שיפרתי כי אני לא מתחיל והם אופניים למתחילים אז שיפרתי אבל בתכלס צריך לשפר רק ברקסים ולעסות טיפול אחרי קנייה! :)
|