טקסט הודעת פורום
| 7/7/2006 2:51:00 PM |
|
נושא: אני מכיר תאריך: 7/7/2006 2:51:00 PM
מחבר/ת: רז עמק האושר
שמע הlefty הוא בין הבולמים הכי טובים בעולם והוא גם קל מאוד ויש לו נעילה בולם מעולה ואופנים מעולים סמוך עלי אני גם רוכב עם קנונדל, אופנים מדהימים! ;)
|
חזרה לפורום |
|
|