טקסט הודעת פורום
| 7/8/2006 3:58:00 PM |
|
נושא: אחרי 3 ימים ללא פעילות השרירים מתחילים להתפרק. תאריך: 7/8/2006 3:58:00 PM
מחבר/ת: ארז רסילבסקי
רכיבה אחת בשבוע תשמור על היכולת לרכב אחת לשבוע.... :D
בטוח שלא התשובות שרצית לשמוע - אבל לצערי זו האמת...
|
חזרה לפורום |
|
|