נושא: ע"פ הספרים, יכולת אירובית יורדת לאחר 4 שבועות תאריך: 7/8/2006 5:31:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
, זאת תהיה בדר"כ ירידה דרסטית ביכולת. אבל נראה כאילו שגם לאחר שבועיים ללא אימון אירובי כלל, תורגש ירידה ביכולת. הדברים תלויים גם ברמת הכושר של הרוכב, ובסוג הרוכב.
|