נושא: תשובה תאריך: 7/9/2006 8:04:00 AM
מחבר/ת: יוגב אלימלך
קודם כל אתה צודק ב 100 אחוז. לא הייתי ספציפי מספיק. אנסה להשיב לך: כדי שיחול מה שאמרתי לך לגבי תנוחת הרגל, אתה צריך: 1) להפוך את הנעל עם הסוליה כלפי הפנים שלך 2)עכשיו- אם הנעל היא שמאלית, כוון את הקליט קצת ימינה ושיהיה לקראת החלק העליון (קרוב יותר לאצבעות), ואותו הדבר רק בכיוון הפוך בנעל ימין. עכשיו כשתנעל את נעל שמאל, לדוגמא,הקליט יהיה מופנה מעט שמאלה, וזה יגרום לנעל,לרגל ולברך להיות מופנים כלפי שילדת האופניים. עזר?
|