נושא: אין לי ממש איך להסביר תאריך: 7/9/2006 7:58:00 PM
מחבר/ת: אופיר הוכברג
בעיקרון יש כביש שעובר מעל לכביש 6 וישר מוביל אותך לחורשים ומתן. אין לי מושג איך קוראים לו אני רק יודע שהוא עובר מעל לכביש שש.
לא צריך להגזים!! אין שם מסלולי פרי רייד לפי מה שאני יודע. ואני רוכב שם הרבה. שתדע שקק"ל הרסו הרבה מהיער והורידו המון עצים. השטח די רך ומלא דרדרת ועצים זרוקים שאי אפשר ממש לעבור. הרבה סלעים שמפריעים. אבל כול סינגל משהו משהו. יש שם מיני דאונהיל. זה בטוח. http://www.harim.co.il/trails/TrailShow.asp?ID=313 זה יעזור לך אני מקווה. תהנה!
|