נושא: חורשים ! תאריך: 7/9/2006 8:02:00 PM
מחבר/ת: יוס י
א. יש סקירה באתר - האיזור מתואר לדעתי בצורה מעולה - כולל מפת סינלים. http://www.harim.co.il/trails/TrailShow.asp?ID=313
ב. הגעה: לא כתבת היכן אתה גר אז קבל סיפר דרך כללי: 1. מצומת מורשה סע מזרחה על כביש 5. 2. בירידה לכיוון ראש העין פנה שמאלה לכיוון מתן, ירחיב, חורשים. 3. עקוב אחרי השלטים עד שתגיע לצומת מרומזר עםפניה ימינה לכיוון חורשים . 4. סע עד שתגיע לככר. כאן זה כבר תלוי בך. אנחנו מתחילים את המסלול מבריכת חורשים - יש גם כאלה שמתחילים מהכניסה למתן - תבחר
אני מקווה שלא שכחתי שום פניה.
תהנה
|