נושא: תשובה תאריך: 7/10/2006 1:54:00 PM
מחבר/ת: עופר קומפורט
למיטב ידיעתי החישוק על האופניים שלך הוא Bontrager Ranger alloy rims לא ציינת מה שם הצמיג ומה הדגם. הצמיג המקורי הוא Bontrager Jones ACX, 26x2.2" מה שאומר שבגדול זה הוא צמיג סטנדרטי המתאים לרוב החישוקים. על סמך הדגם המדויק ניתן יהיה לבדוק באתר היצרן לאיזה חישוקים הוא תואם. בכל מקרה... HB = Hook Bead רוב צמיגי ההרים הם כאלו ולכן לא נראה לי שיש איזו שהיא מגבלה.
|