נושא: החלפת בולם תאריך: 7/11/2006 12:18:00 AM
מחבר/ת: אברי
יש לי קננונדייל killer v900, ואני רוצה לשים להם בולם (יש להם מזלג קשיח מקדימה). . רציתי לקבל המלצות למי שמכיר את האופניים, או שיודע איפה אני יכול לבדוק איזה מהלך של בולם יתאים לגיאומטריה של האופניים שלי (אני יודע שהם באים גם עם head shok 80mm). תודה רבה
|