נושא: זהירות!! כלבים בחיריה תאריך: 7/11/2006 9:39:00 AM
מחבר/ת: דורון גול
לכל הרוכבים בנחל איילון ליד החיריה. לאחרונה נתקלו מספר רוכבים בלהקה של 30 כלבי בר הרודפים אחרי הרוכבים. הנ"ל מסוכן ביותר. כל מי שיכול לעזור ולהודיע לרשויות המתאימות יבוא על הברכה. בשלב זה לא מומלץ לרכב לבד באזור. העברתי תלונה לוטרנר המחוזי של איגוד ערים דן.
|